Retur
Vill du returnera? Så här gör du
1. Registrera anledningen till din retur i vår returportal med din e-postadress och ordernummer.
2. Välj de produkter du vill returnera och berätta varför du returnerar dem.
3. Använd returetiketten du fick i paketet och sätt den på utsidan av lådan.
Budbee- och Instabox-returer bokar du genom deras app eller via spårlänken du fick.
Klicka här för instruktioner om Budbee-retur.
4. Packa produkterna i originalförpackningen och lägg med denna följesedel.
5. Lämna in paketet på närmaste postombud.
Vill du veta var ditt närmaste ombud ligger?
Klicka här:
6. Kom ihåg att få kvitto när du lämnar in paketet – det är ditt bevis på returen.
Returnpolitik
Du har rätt att returnera din beställning inom 30 dagar från leveransdatum. Observera att returnerade varor måste vara i originalskick och förpackning. Tyvärr kan vi inte erbjuda byten för varor från din beställning, och vi rekommenderar att du istället gör en ny beställning på vår hemsida. Om du skulle få en defekt eller felaktig produkt ersätter vi den självklart med en ny, felfri vara.
Du kan förvänta dig att få din återbetalning inom 1-4 arbetsdagar efter att paketet har returnerats till vårt lager. Om du har några frågor eller behöver ytterligare hjälp är du alltid välkommen att kontakta vår kundtjänst på +45 78 74 53 35 eller customercare@lesdeux.com.
Använder du en egen returfraktsedel?
Om du använder en annan returetikett än den vi tillhandahåller, täcks inte returfrakten av vår returavgift.
Saknar du en returetikett? Hör av dig till oss så skickar vi en ny.
Retur address
Les Deux ApS
AA. Louis Hansens Alle 14
3060 Espergaerde
Denmark
CVR nr.: 33506465 (Organisationsnummer)



